úterý 5. dubna 2011

Zkusit se má všechno...a proč ne :)

Zdravím Vás :)

Momentálně trávím nudnou 4,5 hodinovou pauzu mezi přednáškami v univerzitní knihovně a rozhodl jsem se po vzoru svých pár přátel založit vlastní blog.
Nejdříve jsem si říkal, že je to blbost, protože když se řekne blog, určitě se mnohým z nás vybaví růžovoučké "blogísky" 14ti letých MuUUcK holčiček, které probírají např. to, co nového se událo ve světě Justina Biebera.
Ale na druhou stranu, po shlédnutí několika rozumných blogů jsem usoudil, že blog může být také zajímavým prostředkem jak publikovat svoje názory, příhody apod. a proto jsem se nechal inspirovat a rozhodl jsem se tuto možnost vyzkoušet. Chystám se sem psát o všem co mě napadne, mé vlastní úvahy, zajímavosti, návody apod. a diskutovat s Vámi pomocí komentářů.
Tak snad se bude líbit :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat